16 thoughts on “Gol2 Terbaik Dalam Sejarah Bolasepak Malaysia”

  1. Fakta… Malaysia Ada rmai pmain yg brbkat besar… Dan sgelintir bkatnya setaraf pemain dunia… Tapi apakan dya… Politik buat mereka speti tiada apa2… FAM OHHH FAM

  2. aku sebak seketika. kesian pemain2 berkualiti ni.

    berjuang bermati2an. tetapi dipermainkan oleh pihak berkepentingan.

    sedangkan mereka layak untuk bermain di liga luar negara. tidak perlu pergi jauh.

  3. Ok lah nak komen luar dari tajuk. Yg hensem pemain thailand no7 itu je yg ensem. Okbaiii

  4. Bukan sbb dorang. Tapi sebab melayu. Melayu kalah dgn duit. Thats it. That The only FACT"!!!

  5. Mcm korang main dengan bagos
    Nak kata orang lain pulak. Cermin dulu baru ngata pasal orang 

  6. Main bodoh…gaji nak tggi…lupa daratan…sbb tue xmenang2…p la berlatih ngan mana negara kat dunia nie…bodoh tetap bodoh..kaki bangku terus tukar kaki botol…zaman mohtar dahari jer yg power….main bola sbb negara..bukan sbb duit…yg skrang nie hampeh…main kat kmpung bleh ler…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *